Praktijk voor psychosociale therapie

 

Klachten

Niet tevreden over Meiinoar?

Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets mis gaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. Het is belangrijk dat je eerst zelf probeert om de klacht samen met je zorgverlener te bespreken en op te lossen. Het is ook mogelijk hierbij de vertrouwenspersoon van de NFG in te schakelen. Als het niet lukt de klacht op te lossen, kun je een klacht indienen. 

Meiinoar is via de NFG aangesloten bij CAM COOP. Jouw klacht dient volgens onderstaande schema afgehandeld te worden.




Indien je een klacht wilt indienen, kun je contact opnemen met het NFG-secretariaat via het mailadres info@de-nfg.nl. De contactpersoon klachtopvang zal dan contact met je opnemen. Vermeld in de mail dus ook je telefoonnummer zodat, indien nodig, telefonisch contact met jou opgenomen kan worden. 


 

AVG 

Per 25 mei 2018 geldt de algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Dit is een nieuwe Europese privacywet. Hieronder vind u het pdf document van Meiinoar, hier staan een aantal verplichte maatregelen waarin ik als therapeut aan moet voldoen. Hieronder kunt het AVG document. aanklikken en lezen.






Privacyreglement 

Meiinoar heeft tevens een privacyreglement. Meiinoar houdt zich aan het privacyreglement van FNG, hieronder kun je het document aanklikken en lezen. 





 
 
 
 
E-mailen
Bellen